Sen’Li Hayat


            Güzeldir yaşamak, gülmek ve aşkı yaşamak. Güzel olan ki SEN’le birlikte olmak ve Sen’li bir hayat yaşmak, düşlemek.

Gözlerinde gördüğüm baharları sen göremiyorsun. Mevsimler gibi değişiyor mutluluğun ; ancak her mevsim farklı bir gülüşün var bir o kadar tatlı bir o kadar masum.

            Yine oturdum düşünüyorum seni ve hayallerimizi. Biraz tembelliğe veriyorum hayatı 2. plana atıyorum senden sonra . Hayat küsüyor sen küsüyorsun bana bazen. Hayat işte o hep beni mutlu mu etti sanki? Ya sana gelince sen küsebilir misin gerçekten bana ? Küsmüş gibi yaptığında bile çok inandırıcı gelmiyor. Düşünemiyorum ki ayrı bir hayatımızı olabileceğini , aramızda engeller olabileceğini . Engel dedim ya aslında her ilişkide vardır bu engeller. Kimisi bunu görür erken pes eder kimisi devam eder. Seninle birlikte karlı yollarda bata çıka, zorlana zorlana adım atmak ne güzel elinden tutup. Zordur değil mi yürümek karlı havada? Sen hiç bataklık yollarda yürüdün mü peki ? Ben senden önce hep bataklık yollardaymışım gibi . Battım çıktım , battım çıktım hep. Elimden tutan olmadı , tutunduğum dallardı , ağaçlar uzatmıştı ellerini bana. Sımsıkı tutup kendimi çıkarırdım hep o çukurlardan, bataklıklardan. Sonraki iki yol gördüm birinde güneş birinde zifiri karanlık. Korkmuştum karanlıktan ve ışığı seçtim. Ucuna doğru yürüdüm o yolun; sen olduğunu bilsem çoktan yanına koşup gelmiştim. Bana bakışın ve elimden tutuşun hayattı. Sen’li Hayattı güzel olan onu gördüm

            Rüyada gibiydim çoğu zaman, hep bir yol seçimleri vardı önümde. Bazen iki , bazen 4 seçenekli yollar. Hangisinden gideceğimi bilmezdim. Şimdi çok iyi biliyorum ışığı gördüm mü orada sen olduğunu görür koşarım sana. Koşarken çocuklar gibi elimi kolumu sallar oradan eğilir elime bir çiçek alır onu tam saçlarının arasına koyarım. Güle diken verilir mi ? İşte orada hata yapıyorum  🙂 Son umut son ümit ve son güvenim 🙂

                                   Sen’Li Hayat                                      


Güneş görmesem güneş sanırdım seni

Ay görmesem dünyadaki  gecemi aydınlatan sen sanırdım!

Seni görmesem hep hayallerde yaşardım,

Seni sevmesem Ask’ı anlamazdım. 

Yorum bırakın

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın